Den som fattar referensen i det här inlägget får en autograf hem på posten.

Hej hej bloggen.

Jag klättar långsamt, långsamt upp för väggen, brick by boring brick, så jag kommer nog inte ha jättemycket tid för er den här terminen.

Fick dessutom reda på att om T3 kallas "väggen" så kallas T6 "muren". Jag som trodde det skulle bli en räkmacka efter det här?! WTF?

Nåja. När ni läser det här, eller rättare sagt - när det här publiceras så är jag i Stockholm och låtsas att jag är något jag väl egentligen kanske inte är.

Först ska jag hänga på låset till NK för att köpa mig en väska. Ni kan få se en bild på den när jag kommer hem. Om ni är snälla.

Sen ska jag hänga lite med Äm. Ni kan kanske få en bild på henne också, om hon är snäll.

Sen ska jag till Krissy som numera bor på Södermalm, på afternoon tea. Semi-stekigt värre. Jag står för stekigheten, då.

Nu ska jag sova. Eller asså...jag kan väl publicera det här redan nu?
Varför vänta tills imorgon liksom? Gör väl ingen skillnad, egentligen.

/Ella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0