Unnatural selection

Hej hej.

Har fastnat i Wordfeud-träsket, det är därför jag inte bloggar.

Om ni vill kan ni få spela med mig. Ellzo heter jag där. Sjukt otippat, jag vet. Är ganska dålig, dock. Det, däremot kan nog vara rätt otippat. Kan tänka mig att jag ger sken av att vara bra på typ allt, men nej. Även solen har sina fläckar.

Detta hindrar mig dock inte från att vara en grammarnazi när chansen ges. Till exempel när man får reklam i brevlådan det uttryckligen står "ingen reklam på".

Motsätter du dig mig på det sättet så kan du räkna med att bli uthängd och sågad offentlig. Särskilt när du suger såhär hårt, asså.


Jag slant lite med pennan på 8:an, där. Var lite överexalterad...

Hur lyckas man fuck:a upp så mycket på en tredjedels A4:a?

Korrekturläsning, har ni hört talas om det, El & Framvagnsservice?
Och ja, juste - ni glömde ett bindestreck i ert eget jävla namn också.

/Ella.

Kommentarer
Postat av: pubes

det vore sååå jävla roligt och du klampade in på deras kontor, märkbart upprörd och slängde din lapp på skrivbordet, vände och gick ut igen! bara sådär!

2011-10-03 @ 07:26:03
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: katta

haha!!! underbart! du borde ta en kopia och skicka den till dem!



ring och boka. NEJ! :D underbart :D

2011-10-03 @ 13:18:27
URL: http://walkinginthesand.blogspot.com
Postat av: Linnea

HAHAHA LÖÖV!

2011-10-03 @ 17:50:40
URL: http://linneajson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0