Valborgskaos på Stora Torget, Rackarberget 95

Valborg i Uppsala.
Jag skulle kunna försöka mig på att förklara det...men asså...det skulle inte vara rättvist mot själva valborg.
You gotta see it to believe it - tro mig.

Därför tänkte jag köra ett par bilder från champangefrukosten här. Blev inte så många för jag hade bara mobilen. Men ni får hålla till godo med det ni får, helt enkelt.

Frukost. 

Jag skulle vilja säga att det här varit det tidigaste på morgongen jag korkat upp en flaska champange men tragiskt nog så var det faktiskt inte det

Ekonomikumparken i Uppsala.

Skulle tippa på att det där är kanske en...fjärdedel? av allt folk som var där?

Jag och min seminariegruppskompis Johan.

Neeej, vi ringde inte till varandra på morgonen för att höra vad den andre skulle ha på sig.


Sjukt stekig stämmning.

Men det var gött asså.

Kallt.

Särskillt grillningen vid typ 21-22, där.
Hade pike, tjocktröja, väst, trenchcoat, handskar, halsduk OCH en fleecefilt om mig men frös boobsen av mig ändå.

Men är det valborg, ja då är man ute.

Man klagar.
Man fryser.
Man undrar vad fan det är man håller på med egentligen.
Men man är ute.
Så är det bara.

/Ella.


Kommentarer
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

ser härligt ut, valborg i uppsala borde man nästan uppleva. :)

2011-05-01 @ 13:25:00
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: pappa?

2011-05-01 @ 21:25:36
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Michaela Snöborgs

haha skönt? byt med mig en dag så ser du hur de kan gå en på nerverna! :P



varför är valborg alltid stört kallt? :(

2011-05-02 @ 15:53:24
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/
Postat av: Trl..

Fan vad snygga grabbarna på bilderna är, bra jobbat!

2011-05-12 @ 14:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0