Ellzo goes Studievägledare

Fick en kommentar från Petra som undrade lite om hur det var att bo med andra och att plugga på högskola och liknande.

För att bevisa för er alla att jag faktiskt inte är en så stor bitch som alla kanske tror, så tänkte jag göra såhär: Om det är någon som undrar något om typ att flytta hemifrån, hur man gör när man pluggar på universitetet, om juridik specifikt kanske eller om att hitta boende (främst Uppsala då) så kan ni maila mig eller lämna en kommentar på inlägget, vad sägs om det?

[email protected] är adressen.

Minns att det inte var så vidare värst många som hjälpte mig när jag skulle börja (Pelle gjorde det dock. Är fortfarande tacksam över det asså) och jag svor på att hjälpa alla som behövde när jag själv väl var insatt. Och nu kan man nog säga att jag är det. Insatt, alltså.

Så go ahead så svarar jag när jag har tid! Se inlägg nedan, liksom!

Min utbildning kommer ju fortfarande först. Så snäll är jag inte.

/Ella.

Kommentarer
Postat av: petra

Skulle just precis tacka för hjälpen, det lugnade faktiskt nerverna. Som säkert spänner sig om ett tag igen, men ändå. Tack!

2011-05-24 @ 15:27:05
URL: http://klekkl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0