Tokiiiiiigt!

Har tydligen gjort det till en vana att börja ramla minst en gång om dagen?

Igår var det boxning och vi körde sparkar. Två knän, steg bakåt och sedan en spark i magen. Med kudde då.

Bruden jag körde med var kanske tjugo centimeter kortare. Så bah "en, två", steg bak och BAM så låg jag på golvet en, kanske, fem meter från där jag stod från början.

Hur jag kom dig vet jag knappt för det gick så fort. Tror jag kan ha snubblat på en fot när jag stapplade bakåt.

Illustrerade situationen såhär för Frida nyss:



Flöööööööög verkligen bakåt.

SkOjZiGT!
Särskillt med massa snygga boys där också!

/Ella - den klumpiga. Och klena.

Kommentarer
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

GRATTIS!

2011-03-03 @ 07:14:06
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0