I heard you're talking shit again, I'm gonna sleep with all your friends

Tänkte köra en till "toappret talar" idag, eftersom den verkar ha mer vettigt att säga än jag själv, men min roomie gick precis in och duschade.

Känner att situationen skulle bli lite olustig om jag bah "är du klar snart, eller?! Jag ska in och fota toapappret!!!"
Men det är ett väldigt crackin' (he he he) budskap på den här rullen, så det får bli imorgon.

Annars då? Undrar ni kanske. Ja, jo jag gör ju annat än att gå på toa. Faktiskt. Just nu tuggar jag tuggummi. Och jag har kollat på Teen Mom 2.

Finns det något mer faschinerande än white trash som förökar sig i tidig ålder, flyttar ut till en trailorpark, gör slut/blir ihop med varandra om vartannat och sen bah "Like omg, nobody understands like what I'm going through. Like being a mom is soooo haaard. I don't get to do like ANY of the stuff normal teens do!"?

Nähe. Näe. Men det skulle du kanske tänkt på innan du gjorde vuxensaker med vuxenkonsekvenser, lilla vän. Då hade du sluppit det här "Snyft, snyft, jag har inga pengar men blingade lösnaglar, det har jag minnsan!"-dilemmat du lever i idag. Skyll dig själv.

Och det finns ju verkligen absolut inga andra morsor i världen som gått igenom liknande förr... 

Minns 2012-hetsen.
Minns suget efter en egen knodd.
Minns man hunt failandet.
Känner...jag prioriterar annat just nu.

Typ tugga tuggummi.

/Ellza - morph av Ella och Ellzo.

Kommentarer
Postat av: pubes

men vill du veta? jag & markus var å hälsade på hans syster i helgen. jag gick på toaletten & tror du inte på fan att dom har ditt skitpapper?! jag tänkte ta en bild å skicka till dig men sen tänkte jag att det vore lite wierd.. men nu vet du iaf att jag har tänkt på dig när jag har bajsat. det känns väl kul? :D (cuz THATS not wierd at all ;) )

2011-03-27 @ 17:57:04
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0