Dagens Jersey Shore-citat

Utlovade mer dasspapper men sen fick jag den här kommentaren av min kära vän Pubes :



Eh, ja, Pubes. Tack för...omtanken.

Jag vill liksom inte bli känd som toatjejen?

Jag är mer än så, jag lovar.

...

Okej. Sanningen är den att vi är inne på sista rullen här i hushållet. Kan ju inte ge er allt det roliga på en och samma gång!!!

Men för att ni inte ska gå hem helt tomhänta så kan jag berätta att om jag skulle få välja ett eget litet budskap att trycka på toapapper skulle det vara ett citat från en av mina idoler - Pauly D. Från Jersey Shore då. Såklart.

"You can't come home with a big banana and expect everything to be peaches."

Så sant.
Mitt livsmotto. 
Eller jag har det under "om mig" på facebook.
Mer officiellt än så blir det ju inte.

/Ella.

P.S. ICA är det köpt på. Någon som undrade det, tydligen.

Kommentarer
Postat av: pubes

well. du kommer ALLTID att vara toatjejen för mig! ;)

2011-03-30 @ 07:37:53
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

Gulligt..

2011-03-30 @ 08:25:53
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0