Cause I've never loved anything like I love you.

Okej, låt oss säga såhär.
Finns ju inte jättemånga klädproblem pappas VISA-kort inte kan lösa...

Eller, ja. Klänningen var ny, resten snodde jag från mamma.

Förövrigt- mina tits har blivt jättestora nu när jag gått och blivit tjock.
Har nog aldrig i hela mitt liv haft en såndär klyfta.
Är så stolt att jag måste visa en bild.



Nu var det ju faktiskt inte jag (eller mina boobies) som stod i fokus under dagen, så här får ni en bild på brudparet också. Bara för att ni inte ska säga något, liksom.



Grattis till Gustaf & Ida!

Väldigt fin klänning, hade hon.
Hela hon var vacker.
Vigseln också.

Längtar kanske lite till min egen nu...
Kanske ska dumpa Vegas-idén och köra på en traditionell vigsel, trots allt? Jag menar...det är ju bara en gång i livet...varför inte maxa när man ändå håller på...?

/Ella - kommer bli en bridezilla.

Kommentarer
Postat av: petra

Ni var fina hela bunten. Kastade ni ris? Eller.. typ. Fågelfrön. Det ska vara jätteirriterande att få ur håret. Moahaha!



Jag visste inte riktigt hur länge man ska koka ägg, så det slutade ju sådär. Jag försöker intala mig att det går över, den här failiga hushållsupplevelsen.

Och jo, inte lätt att hitta kläder om man skulle passa, men vi fick egentligen ha på oss precis vad vi ville. Fast jag lånade kläder av bruden till två av dagarna ändå, och var cool. Inte ofta man får ha på sånt ändå.

Jag bloggade säkert om det, det var förra sommaren!

2011-07-24 @ 20:54:00
URL: http://ficka.blogg.se/
Postat av: Ally

varför inte flera vigslar? ;) jag planerar att köra en första i vegas och sen en annan för släkt och så. kanske någon i karibien också.. förhoppningsvis med samma man hehe

2011-07-25 @ 12:28:34
URL: http://alexitas.se
Postat av: pubes

sv: nu hänger jag fan inte med? vad är submitta för nått?



niiice booobs!

2011-07-26 @ 14:58:07
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Killenmedkollen

Vegas idéen? Trodde du var mer väluppfostrad än så lilla gumman? Poängen med bröllop (enligt mig) är väll att man ska ha mycket champagne, få gäster samt gärna någon B-kändis som genomför vigseln( tänk Bingo Rimér, Leif "Loket" Olsson, Plura mf ). Då blir det lyckat. Punkt.

2011-07-26 @ 23:34:02
Postat av: Ella

Väluppfostrad? Haha, för mamma skulle nog bli mäkta stolt om Bingo Rimér stod där?

Jag vill inte ha ett stort bröllop och grejen med Vegas är att det just är så pass oväntat från min sida att det skulle vara kul att göra det.

2011-07-27 @ 20:28:51
URL: http://ellzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0