We're looking for something dumb to do...

Mi dato har fått för sig att hoppa över bokstäver när ag skriver så det srut ungefär shr hela tiden omjag inte korrigierar. Vlket jag inte pallar göra, s n får stå ut om ni vill ha en uppdatering om mitt liv.

Idag var det åter dagsför spinning, n är jag p banan med mittschema. Det jobbigar med spinningen är att man ser nr till en pool precis nedanför, geo en gasvgg medans man cyklar.

Vem sjutton tänke ut det, unrar jag?

Hade förövrit tights på mg under passet. Första gången i livet jag hade tights. Syntet/tränigstights då, inte liksom leopard- elle sammetstights.

Kännde mg seriöst naken. Som att hela värlen kunde se röva min. Huuuuuur kan tjejer g runt sådär irl??
HUUUR??



/Ella - EJ på bild. 

Kommentarer
Postat av: elin | vapenfest.se

När jag har tights (som jag sällan har) använder jag långa långa plagg till det, som går ner över låren. Det där bildexemplet är ju inte alls snyggt!

2011-01-25 @ 07:06:52
URL: http://vapenfest.se
Postat av: pelle

Är det du på bilden? ;P



Hehhe.



(jag läste att det inte var du, ju. Är/var det någon du kände?)

2011-01-25 @ 12:52:15
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: johanna

haha, lite svårt att läsa men ja tror ja fick med mig allt. ja hatar mina spinning tights för då går man typ med rumpan bar som du sa .,haha

2011-01-29 @ 15:27:27
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0