Valiooooooo

Avslutning på T1:ornas nollning idag.

Hade inte tänkt gå men äsch - en spontanutgång har väl aldrig skadat någon!?

Förfestar således med lite laktosfri yoghurt.

Är ju inte laktosintolerant egentligen...

Gillar min reklamaktiga pose.

"Köp Valio Laktosfri yoghurt och din uppsvällda och gasiga mage är ett mine blott.
Lita på mig! Fast vad vet jag om saken? Jag är bara här för att jag inte kan få någon mer seriös roll!
Valio - bra för dig och din mage!"

Lovar att laktostoleranta inte ska äta laktosfria grejer.
Skulle vara just typiskt mig om Valio visade sig vara en bitch mot min mage.

/Ella.


Kommentarer
Postat av: Frida

livet utan laktos är inte en fest.

2011-01-28 @ 17:02:33
Postat av: Frida

och är det en tröja med budskap jag ser?

2011-01-28 @ 17:04:12
Postat av: Erik

Jag tänkte på izabella scorupco när jag såg henne! Vem du pratar om var jag tvungen att googla, ser ut som en morsa. Typ min mamma! Hon är dock utan lack.



Vad står det på tishan?

2011-01-29 @ 01:21:57
URL: http://erikocherik.blogg.se/
Postat av: johanna

jag är så jäkla opyntig men helt plötsligt fick jag en snilleblixt och laga till de.

hur gick det med den laktosfria yoghurten?

2011-01-30 @ 02:16:42
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0