Blunt head trauma

Igår var jag på boxning.

Har grymt ont typ överallt idag, ja. Särskilt i höger vad, av någon anlednig.

När vi skulle gå ihop två och två så fick jag vara med en kvinna som såg ut att vara...ja, ni vet den på gympan som alltid blev vald sist?

Ja, jag blev ju då hyfsat mörbultad från alla håll och kanter. Som att hon tog ut sin hämnd på att hon blivit vald sist under alla dessa år och nu skulle visa oss alla.

Det fanns stunder då jag fruktade för hälsan av min lever och övriga inre organ, jag ska inte ljuga. Boobsens vara eller icke vara också, förövrigt.

Eftersom ni inte fått några egopix på ett tag köttar jag 3 st i en serie om min boxningsteknik.


Min vänsterhook. Mitt starkaste slag. Och mest bad-ass:iga min.


Guard:en.* Viktig. Viktigast av allt, nästan.
Särkskillt när du slåss mot hämdlystna f.d mobboffer...


Och så en bild där jag bara sitter och ser missnöjd ut för att sånna bilder är lite av min grej.

Missnöjd eller korkad. Typ så som man blir om man fått lite för många slag mot huvudet.

Döm själva.

/Ella.

* Älskar att jag skrev Garde först. Freudian slip på den, Erik?

Kommentarer
Postat av: Anna (den nyare och bättre versionen)

Det är ju faskemej farligt att boxas! Farligt och meningslöst!... Var jag lite för ärlig nu?



SV:

Det är sångareni Mandos brorsa som är med i bandet Sugarplum Fairy. Alltså Gustaf=Mando Viktor=Sugarplum.

Gustaf=Viktors storebror. Ingenting klarnade, eller hur?:D

2011-01-26 @ 22:20:31
URL: http://annaantecknar.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: nae, den var vitspräcklig och faktiskt helt okej förutom att det var en jävla BÅRD på tapeten, det värsta jag vet! så nu är det vittvittvitt! fattar inte hur man tänker om man väljer gula tapeter... I just dont get it...

2011-01-26 @ 22:20:49
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: wingers

Om någon har döpt sin dotter till Sage är jag fullt omedveten om det. Den Sage jag snoggade var i vilket fall kille.

2011-01-27 @ 18:23:17
URL: http://wingers.blogg.se/
Postat av: pelle

Boobsen alltså? Jag behöver bildbevis för att jag ska tro dig.



Sv: ..........

.................................

2011-01-27 @ 20:54:32
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0