Om tentasunkighet

Älskar att jag gick direkt hem från min femtimmarstenta för att sätta mig och kolla på Jersey Shore.

Snacka om helomvändning. Men det behövdes. Känns som huvudvärken och ångesten har släppt lite nu.

Något som däremot är kvar är min tentasunkighet.

Nivet...plugghetsen tre-fyra dagar före...

Man prioriterar de extra tjugo minuterna man får plugga istället för att duscha...
Sover hellre en minut längre än slänger på sig deo...
Står ju faktiskt inte någonstans i lagen att man MÅSTE ha deo...
Har näsan i boken istället för att kolla sig i spegeln...
Smink finns inte ens på kartan...
Mjukisbyxor...
Bart Simpson-tisha...



Ja. Inte är det vackert, inte.

Och nu ser mitt hår väldigt ovårdat ut, men det är faktiskt nytvättat.
Riktigt sunkig är jag faktiskt inte.

/Ella.

Kommentarer
Postat av: wingers

Verkligen? Själv doftar jag nyponros 24/7, tentaplugg eller ej.



Höhö, vi får väl se. Eftersom min kursansvarige + andra föreläsare också kommer vara där kan det hela bli ganska awkward om jag måste gå tillbaka o stöta på dem alla tre. Ehh. Time will tell.

2011-01-12 @ 23:25:57
URL: http://wingers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0