Jahopp

Tröttnade lite på att vara sunkig idag asså.

Sminkade mig för första gången på typ en vecka, glömde bort det tio minuter senare och gnuggade mig i ögonen.

Gick på stan. Provade jeans. Insåg att jag är för fet för min back-up storlek.

Ville ha något mind-numbing att läsa. Gick till ICA. De hade inte ett enda nummer av Veckorevyn.

Gav upp. Gick hem.

Såg en buss som fastnat i snön utanför mitt fönster. Dagens underhållning! Yes!



Nu äter jag Pringels. Åter till sunkigheten.

/Ella.

Kommentarer
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Det var en ambulans som körde förbi mitt hus idag. Jag stod och glodde på verandan. Det var min underhållning för dagen.

2011-01-14 @ 09:35:06
URL: http://naisy.blogg.se/
Postat av: wingers

Men åh, plutte då! Det är inte lätt alltid att återgå till livet BT (before tenta), men om ett par dagar ska du se att du är lika fin som du var innan : )



Tror inte att nypondoften hade räddat mig från mina kursare i den lilla ringen, men jag har en plan, så det här ska nog gå att lösa, ska du se : )

2011-01-14 @ 11:00:36
URL: http://wingers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0