We're dancing like we're dumb

Hej pussgurkor.

Rätt svar på förra frågan var såklart c). Sooom att ni inte känner mig vid det här laget.

Igår, däremot, gick jag och min roomie ut på äventyr i Uppsalanatten. Tog på mig min slampklänning (!! I KNOW!!) och hamnade på Norrlands nation där de killar som fanns där var hawtness 2.0 nästan allesammans.

Tyvärr gick det typ en kille per fyra tjejer där inne.
Lagom fördelning...noooooot!

Det utlovades också enligt affischerna tre dansgolv och sex barer. Jag och EL kunde för allt i världen inte hitta mer än ett dansgolv och fyra barer? Vart tog de andra dansgolven vägen!?

Känner att det kommer bli en sådan fråga som för alltid kommer hänga i luften utan något svar.

/Ella.

Kommentarer
Postat av: stefan

men ni kan ju ändå inte vara på alla golv samtidigt:P

2011-02-27 @ 13:13:54
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

Skicka hit snyggingarna.

2011-02-27 @ 16:43:56
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0