Lättroad.

Hunden avbröt min happynap.

Låt oss säga att jag inte är särskillt happy just nu.

Godisförbud har jag också. FML på den.


Missnöjd Ellzo.

Upptäckte tjusnigen med skuggfigurer.
Failade ganska hårt först.
Vet inte vad det där ska föreställa riktigt...?

Men jag ser efterbliven ut. Och det är ju alltid lite roligt.
Bjuder på den, hörrni!!


"Kolla mamma! En ööööörn!!!"


Här försökte jag också låta som en örn.
Eller i allafall få det att se ut som det.

Men visst är den ståtlig, låtsasörnen min?

Man måste se de positiva sakerna i livet, liksom.
Annars skulle jag förgås.

/Ella.


Kommentarer
Postat av: johanna

å kan du göra en giraff?? jag jobbar på en restaurang i Bergen, vi får prova ut 6 retters menyn varje månad och smaka fram vin till den, inte helt fel.. MEN, vi delar tallriken med upp till 7 andra så de blir veldigt lite mat ;)

2011-02-02 @ 00:19:57
URL: http://johannamedm.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: njaa, då verkar ni ju vara ganska rutinerade på ikea ändå. vi var där i 3 timmar allt som allt och skaffade grejer till ett nytt vardagsrum, toagrejer och massa småkraffs. å då besöker vi ikea ungefär 1-2 ggr på 10 år. ;) så 2 timmar för er tycker jag verkar läääänge! ;)

2011-02-02 @ 18:53:53
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: frida

förörn!

hahahahahahahahah. livet är gött.

2011-02-02 @ 20:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0