Det tog aslång tid att fixa länkarna så lyssna, för i helvete.

Yo motherfuckers.

Igår var det exakt ett år sedan jag såg All Time Low live för första gången. Det ni!



De har ju släppt en superkommersiell cd nu nyligen. Ville inte riktigt tro det först, men sen såg jag den på Åhlens häromdagen och ja...då kan väl inte ens jag förneka det.

Ni kan lyssna på den här om ni vill. Jag vet dock av erfarenhet att ingen vill det, så mina förhoppningar är inte jättehöga. Om någon mot alla odds skulle lyssna så är Under A Paper Moon överlägset den bästa låten. Följt av Get Down On Your Knees... .

Fast...A Daydream Away sätter ord på mina känslor så som ingen annan låt någonsin gjort. Nästan läskigt hur bra den stämmer.

Fler band som nyligen släppt nya album, men som jag vet att ingen annan än jag lyssnar på:

The Summer Set
Every Avenue
Sparks The Rescue

Så vet ni det också.

Puss.

/Ellzo.


Kommentarer
Postat av: petra

Jag lyssnade. Hans röst låter tommare än förut, eller så är det mina nya lurar. Blir spännande att höra med bra högtalare. dundundun (<- spännande musik (som förresten lär bli fetstil istället för stjärnor, yay))

2011-08-17 @ 23:59:00
URL: http://ficka.blogg.se/
Postat av: Linnea

HAHAHAHA jag dog av skratt av din första mening. Allvarligt, skrattar fortfarande. HA!



I totally get it, känner igen känslan!

2011-08-18 @ 20:45:37
URL: http://twinflower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0