Ett sista litet inlägg...

När jag har tråkigt (typ alltid) så brukar jag roa mig med att googla Jonas Armstrong.

Nivet, han som spelade Robin Hood?
Här har ni en bild så ni minns riktigt ordentligt:



Förutom några noodz vars äkthet är tvivelaktig så finns det tyvärr inte jättemycket smaskigt att hitta om honom.

För några år sedan hade han dock någon slags fylleskandal då han gått runt och knackat på hos sina grannar klockan två på natten och skrikit "It's me...Robin Hood!"

Now I don't know about you, but that's some funny shit. (Jag försökte översätta det där, men det blev inte riktigt lika coolt på svenska. )

Jag hade iallafall skrattat.
Eller först hade jag trott det var något random cp, men sen hade jag ju skrattat.

Förmodligen hade han ju hamnat innanför min dörr också, om man säger så.



/Ella.

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha så kul! :)

2011-08-19 @ 15:18:58
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahahah åååh :)

2011-08-21 @ 10:55:48
URL: http://twinflower.webblogg.se/
Postat av: Maria

Haha vad förvånad jag hade blivit när jag insåg att det faktiskt var Robin Hood som stod i dörren. Fast han hade inte fått lov att komma in till mig.

Sv: alltså, american gods är en riktig klassiker inom fantasygenren. Jag begär inte att du ska ha koll på sådana nördiga saker, du verkar klara dig bra med mr. Hood ;)

2011-08-24 @ 23:08:27
URL: http://enonsdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0