MVP

Om lite drygt fyra veckor, mina vänner, så ska jag spela mitt livs match. Innebandy. Jag och bara killar. 

Jag tror inte riktigt jag kan förmedla hur peppad jag är inför detta. Jag har liksom ett mål i livet just nu och det är att äga skiten på den där innebandyplanen.

Känner att jag har extra mycket press på mig, dels för att jag är tjej och dels för att jag skryter om hur mycket jag tränar. Jag måsteeeee verkligen vara i toppform då.

Vad detta innebär i praktiken? Galet mycket konditionsträning, lchf-diet och att jag ska stalka sönder killen från min basgrupp som spelar i innebandyallsvenskan.

Det sista är inte sant. Jag är lite rädd för honom.

Vill höra lite peppande ord för er nu!
Förslag: "Jag tror på dig, Ella!" eller "You go girl!"

/Ella.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad jag fick lära mig från högstadiet så är det meningen att man ska oskadliggöra motståndarna genom att ge dem välriktade slag på smalbenen med innebandyklubborna. Enda rådet jag kan komma med ;)

Men jag kan lägga till ett YOU GO GIRL också :D

2011-04-04 @ 22:40:34
URL: http://remembersmary.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas det går bra och lycka till :D

2011-04-04 @ 23:11:13
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Äm

Fäll dem, slå dem, döda dem.

Och vinn!

2011-04-04 @ 23:33:01
URL: http://charmelie.wordpress.com
Postat av: frida

var försiktig med dem, ella. de är bräckliga.

2011-04-05 @ 14:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0