Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka

Vill ni veta hur mycket jag såg av Paranormal Activity igår eller?

Exakt 45 sekunder. Av vilket typ 40 var såndär förtext. Inte på humör igår asså.

Såg Revolutionary Road istället och blev typ deprimerad. Min dröm om att bli hemmafru är ju inte så jättelockande längre. Kontentan var ju att typ alla par är olyckliga?

Sen blev jag olycklig för att jag inte har någon olycklig relation. Så jag bläddrade i en bakbok jag fick när jag fyllde år.

Så blev jag ännu mer olycklig för jag är på LCHF-diet och inte äter socker. Då gav jag upp och gick och lade mig.

Idag har jag städat hela lägenheten.
Hemmafrucykeln har börjat om igen.

/Ella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0