Var till och med tvungen att köpa en ny mössa...

Idag kom ju det här omtalade snöovädret som "lamslår" allt och alla varje år.

Tjurade ganska hårt över detta. Förbannade folk som gick söligt framför mig eftersom jag ville hem asap.

"Hatar folk som går söligt." tänkte jag bittert. "Hatar grupper av folk som går söligt. Hatar folk över huvudtaget."

Bam! och så sitter jag på knä i snön.
Halkade på ett ganska ocharmigt sätt.

Somliga straffar gud direkt heter det, va?

Som att inte vädret i sig var straff nog.

/Ella.

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: no! you're crazy! palt är gött!



jag säger ju det, gud är sadist!

2010-11-24 @ 21:45:00
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: stefan

Haha, förra året körde jag värsta vurpan på vägen. inte så snyggt och människor i min närhet kunde inte hålla sig för skratt ;)

2010-11-24 @ 22:29:43
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0