I think some dude just grabbed my junk?

Inte många som gissade. Typ en. Som trodde jag verkade vara en pluggis och därmed skulle passa i Rawenclaw. Är besviken.

Pelle trodde jag skulle bli en Hufflepuffare bara för att hans egna ambitioner inte sträcker sig högre än så. Men han hade ju fel, som de flesta i Hufflepuff förmodligen har. Heheheh. Tönt.

Hamnade i Slytherin såklart. Rätt självklart om ni frågar mig, men ni kanske trodde jag skulle bli upprörd om ni gissade på det? Är ganska nöjd, asså. Känner att det är där jag hör hemma.

I min riktiga värld händer det inget spännande. Alls. Alltså...ni förstår inte hur monotona mina dagar egentligen är. Det är verkligen
Juridiska Bibiloteket --> Lektion --> JB --> Träna --> Sova.
Varje dag.
Om och om igen.

Jag vet inte riktigt vad ni vill att jag ska blogga om?

Kan ni inte ge mig några tips?

Dagens citat, gillar ni det?
Träningstips?
Matlagning?
Saker jag är bitter över?

Säg nu!!

/Ella.

Kommentarer
Postat av: Erik

Hade gissat på Hufflepuff alla dagar i veckan.



Men ja, HR-konslut ligger bra till. Du arbetar med att personalen mår bra och jobbar bra kanske man kan säga förenklat.

2011-09-24 @ 10:20:21
URL: http://erikocherik.blogg.se/
Postat av: anna

haha, mitt liv känns också rätt monotont emellanåt!



men kör på dagens citat och saker du är bitter över och fortsätt som du gör nu! ;)

2011-09-25 @ 17:38:46
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: petra

En liveuppdaterad juridikblogg! Fast. Nä.

Jag vet inte, du kan prata om.. Hmm... Ehm.

Whatever, jag läser ändå. ^^

2011-09-27 @ 18:20:11
URL: http://ficka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0