I'm sitting here in the boring room

Min amerikanska vän om ämnet bröst och om de alla ser likadana ut:
"no those come in all shapes and sizes
i've seen a documentary about it"

Ja, det låter ju bra.

Bra.

Haha, fattar ni?
(Bra = BH på engelska. BH...bröst... BH råkar förövrigt också vara vännens initialer. Passande much?)

Om min kära vän BH hade antecknat från den här dokumentären (vilket han säkert gjorde) så hade väl dessa anteckningar kunnat summera enligt följande:



Typ.

Ja, det är ju då inte jättemycket som händer i mitt liv, asså.
Men så är jag ju ingen Double Dang heller.
Sånna brudar kanske har mer att blogga om?
Kolla bara på Kissie, liksom.

/Ella - barely amused.


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag tror bestämt att det är första gången!



Nja både var man ska äta och vad tänkte jag nog mest på! Så det svarade du ju rätt fint på måste jag säga. Gulaschen lever farligt, den har jag planer för. Schnitzel är väl fint men det känns lite trist va? Jag vill prova någonting mer spännande! Men kanske hamnar med den iaf..



Jag vill dock inte käka råbiff då jag har illusioner om att min tarmflora skulle protestera å det grövsta. Vidare så har jag har inga problem med surkålen, tyckte det var gott senast jag var där! Men klart jag vågar pröva, jag gillar ju mat. Vill minnas att jag smakade både hare och anka sist och att det var gott! Vilket jävla köttland det är f.ö, kollade upp det vegetariska utbudet men det var minst sagt magert!

2011-10-26 @ 23:57:35
URL: http://erikocherik.blogg.se/
Postat av: Myaraq

/dang

2011-10-27 @ 09:06:14
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Nu tänkte jag att bara för att det handlade om bröst så var jag tvungen att kommentera. Men vet inte vad jag vil få sagt. Så:



Hahah

2011-10-27 @ 14:38:36
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: cover letter

You could find some interesting work wich you can do there.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0