Pöss!

Igår var jag hemma hos Fridisen min när hon firades av sin släkt. Jag är ju då typ en del av den. Kul, var det. Att träffa alla och så. Fram tills jag bet i en jordgubbe och såg en larv däri. Blev lite illamående då.

Sen kom Fritos alter-ego, Alpflickan Gretchen, fram. Då mådde jag lite bättre.



Känner att det börjar bli fler bilder på Frida än på mig här.

Men hon fyller faktiskt år idag. Det kan ju inte gå obemärkt förbi!
Grattis baby!!!!!! <333333

Men nästa inlägg. Då lovar jag massa bilder på mig.
Vi vet ju alla att det är jag som är den snygga av oss två, liksom.
Hehe heh hehe. Hehe.

/Ella.


Kommentarer
Postat av: Myaraq

du kan hälsa din kompis att flätorna är fab. rocka dem hela sommaren.

2011-06-20 @ 22:05:15
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0