Hur man maxar midsommarafton

Midsommar då. Jag har ju typ aldrig i hela mitt liv firat det men i år firade jag på traditionellt vis, faktiskt.

Sill, potatis, köttbullar, gräddfil, gräslök, dill, jordgubbar, grädde - hela köret. Som vanligt regnade det, men det gjorde oss ganska lite eftersom vi satt under ett partytält.

Ja, sen firade vi på Omberg, som ju då är Östergötlands högsta punkt.
Utsikt över heeeeela Vättern.








Era lantställen vid någon fjuttig liten insjö eller skärgårdsklippan som ni var på måste kännas rätt mesiga nu, va?

Mmm, tänkte väl det.

Kubb med mormor liksom.
Vad är det mot att hänga ut från en klippavsats 100 meter över marken?

/Ella.


Kommentarer
Postat av: Ida we

Nice berg då! Inte så nice väder...



- yes, ATL var på west coast riot :) tur att de gör fler festivalstopp då ^^ sköna pojkar med glad musik :D

2011-06-26 @ 14:42:30
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag gillar närheten till havet jag men visst ;)

SV: jaa de är en grusgång med ogräs och de var när jag hackat upp allt grönt ^^

2011-06-26 @ 16:50:53
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0