Zäta Zäta.

Tillbaka igen då.

Recension i punktform, annars blir det bara en fet textvägg.

Bästa showen: The Ark. Rätt maffigt, tyckte jag.
Skönaste gunget: Looptroop. Jävlar i min lilla låda vad härlig stämning det var där.
Unikast preformance: 30 Seconds To Mars. Har aldrig varit med om en liknande spelning.
Snyggast på scen: Veronica Maggio. Har hon verkligen fött ett barn?!
Mest överskattat: Oskar Linnros. Hybrisvarning på den, kändes det som.
Segast: Bob Dylan. Legend eller ej...

Största besvikelsen:
Pelle. Som än en gång svek mig.

The Moment:
Håkan Hellström. Jag gillar honom inte alls personligen, men till och med jag sjöng med i Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg. Jag och resterande 50 000 personer som var där. Helt klart en sjukt häftig spelning och ett bra avslut.

Sen har vi ju All Time Low som för min del stod över allt annat. Finns få saker som gör mig så innerligt lycklig som att se dem live, asså.


Längst fram, stod jag. Som en äkta groupie.


Annars ska det bli väldigt gött att sova utan att vara livrädd för att bli våldtagen. Också att kunna kissa utan att kräkas, att slippa den konstanta lukten av cigg, öl, kiss och cider, att inte behöva "duscha" i ett handfat på ett köpcentrum, etc etc.

Gillade jobbet som safetypersonal annars. Kände mig så sjukt viktig på backstage-området med com-radio och grejer.

Kommer jag göra om det?
Tvivlar. Starkt.

Det skulle väl vara om ATL kom tillbaka...

/Ella.

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: http://sv.wikipedia.org/wiki/Pontus_Enh%C3%B6rning

2011-07-03 @ 19:49:42
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pelle

:(

2011-07-06 @ 20:16:59
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0