Natten är ung och jag ligger vaken

Halloj bloggy.

Har inte jättemycket spännande att rapportera om. Är i Uppsala och hänger. I min egen lägenhet. Kännde att jag höll på att kvävas hos parentsen. Liiiite för många frågor och regler. Har man en gång fått smaka på friheten, asså... Här kan jag ju vara ute till efter midnatt och det är ingen som bryr sig, liksom.

För det är ingen här.

Bokstavligt talat. Hela Uppsala är ju dött på sommaren. Inte jättekul.

Roomie 1 - EL - är inte här, men däremot noterade jag nya grejer i det andra rummet (mitt gamla) vilket antyder att någon flyttat in, men inte är här över sommaren. Ryktet som går säger att det är en dude.

Han har en blommig fotölj, en stor, fet tavla på en lilja och en hästenssäng. Och en typ minidinosaurie/ödla på skrivbordet. 

Vad tror vi om det, bloggläsare?
Ge mig en analys på vad ni tror det kommer flytta in för person hemma hos mig!

/Ella.

Kommentarer
Postat av: katta

ett av mina kollobarn alternativt en nybliven student av valfritt kön som har dålig smak? ;)

2011-08-01 @ 21:44:47
Postat av: Killenmedkollen

Jag skulle gissa på Farmen-Kristina

2011-08-01 @ 22:12:09
Postat av: pubes

sv: nya varje månad?! hallå, hur mycket tror du jag vet som ingen annan vet? :O



jag tror det är Ross från vänner!

2011-08-01 @ 23:11:52
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pelle

Farmen-Quristina verkar ganska dead on. Annars tror jag på... ehm... Dennis M?

2011-08-02 @ 20:43:44
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0