Mycket text, men var glada att ni får ett inlägg öht, liksom.

Idag lämnade jag in mitt livs första hemtenta, och när jag ändå lyckats med konststycket att var fri från förpliktelser och pallrat mig utanför lägenheten samtidigt så begav jag mig ut på vidare äventyr.

Hoppade på tåget ner till Stockholm och åt lunch med big sis Äm. Tycker det är lika awesome varje gång någon så cool vill umgås med mig asså. Jag vill bli som hon när jag blir stor. 

Ingen bild med Äm men här får ni en bild på fina träd från där vi åt istället.

Kungsan.
 
Sen skulle jag köpa skor men tydligen är det omöjligt att hitta Lacoste sneakers för tjejer. Och what's up med alla tygskor som dominerar varenda butik? Jag vill inte ha tygskor, okej? Känner mig inte tillräckligt brattig i sånna.

Sen var jag inne på Åhlens City när en vakt helt plötslgt grabbade tag i mina axlar och ledde iväg mig.
True story!

Blev riktigt putt asså och laddade med juristargument redan innan jag ens hunnit vända mig om. När jag väl gjorde det såg jag Veronica Maggio i sällskap med en till vakt. Hon skulle uppträda där, tydligen. Lugnade ner mig lite då. Hon sa att hon var bakis. Jag som såg henne på nära håll kan bekräfta att ja, hon hade nog väääldigt kul på release-festen igår. Inte fullt lika kul idag kanske.

Såg Göran Hägglund också, men det är inte lika coolt.

/Ellzo.

Kommentarer
Postat av: Äm

Och jag fick bara se Häggis! Orättvist. Men jag träffade minsann en författare på jobbet senare på dagen, det du!



I att "bli som jag" ingår mina "konstiga relationer", tänk på det. Haha.

2011-04-28 @ 23:48:37
URL: http://charmelie.wordpress.com
Postat av: stefan

Härligt att komma ut från lägenheten lite efter en lång tid med hemtenta kan jag tänka :)



Fan det spelar ingen roll att jag är vuxen nu, jag kommer att bryta ihop när sista filmen släpps på DVD. Ingen ny att se fram emot då! snyft

2011-04-29 @ 13:14:39
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0