He's been telling me everything is alright.

Idag var det bara jag och en till på boxningen. Och så tränaren såklart. Fick en privatcoach:ning. Det var la gööööööttttteeeh, asså.

Körde bah. Mitt nya motto.

När någon säger något så säger jag typ bara "Vi kör bah". Och så kör man. Inget velande, inget nojande. Ingen ångest, ingen panik. Man kör bah. Enkelt.

Synd att jag inte har så många tillfällen att tillämpa mitt nya motto på.
Typ...hemtenta imorgon?
Ska lova att bah köra.

Valborg?
Oh, ja. Där kör vi bah.

/Ellzo.

Kommentarer
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

Gödeba' och do it! har varit mina motton forevaaaah liksom.

2011-04-26 @ 21:03:29
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0