Home sweet home.

Bitches, vet ni vad?

Ellzo är hemma. Hem-hemma. Norrköping-hemma.

Skulle inte åkt förens på lördag egentligen, men så hade ju pappsen ledigt igår så jag ringde och han åkte för att hämta mig typ stat. 

En timme efter att jag kommit innanför dörren ringer SniffSniff och försöker dra med mig någonstans. Naj, naj sa en däst Ellzo.

Stannade hemma och lyckades sova en heeeel natt utan avbrott! Ingen buss som åkte förbi, inga sirener, inga studenter som skrålade utanför fönstret. Bara tyst.

Vaknade imorse kl 8. Så sjuuuuuuuuukt mycket energi!!!!! Whop whop! Min tur att terrorisera Frida. Undrar om hon är vaken ens...

Ska försöka hinna med att sola en timme, springa en 5-6 km, duscha, äta lunch och sen ska jag nog dra ner till stan. Grillkväll med alla mina älskade vänner ikväll.

Happy, happy Ellzo. :)

Kommentarer
Postat av: Äm

Jag undrar lite hur det kommer sig att du inte typ tar tåget när du ska till Norrköping? No judgement....

2011-06-10 @ 13:24:12
URL: http://charmelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0