Stereotyper på gymmet: Tjejer.

Kör en fortsättning på gårdagens olika typer av personligheter på gymmet.

Utseendefixerade gurls:
De är, precis som namnet antyder, där för att visa upp sig. Blont hår i en slarvig toffs. Tight linne. Ännu tightare tights. Linnet går naturligtvis inte över rumpan. Studs i stegen. Gärna tuggummi också. Går runt...med ett program i handen...men gör de någonsin något?

Bästisarna:
Oftast två, ibland fler. Tisha typ "UCLA College Football 2007", från Cubus med all säkerhet. Fnissar. Mycket. "Men guuuud jag fattar inte?!". Ingen hänsyn till medtränarna, typ går i bredd så ingen annan kommer förbi. Powerwalkar som uppvärmning. Medans den ena tränar kollar den andra runt, spanar. Efter vad? Strechar längre än vad de faktiskt tränar.

De äldre kvinnorna:
Motsvarigheten till de gamla gubbarna. De är där för att vara sociala. Tränar oftast på förmiddagen. Tar, förmodligen (kan inte säga med säkerhet eftersom min observation inte går utanför gymmets väggar) en fika direkt efter passet. Duschar och bastar dubbelt passets längd.

Powerbrudarna:
Allt hår ur ansiktet. Random kläder, det är inte det viktigaste. Svetten lackar. Fokus. Hörlurar i. Skiter fullständigt i vem som kollar, hur de ser ut. Blir sur om någon stör. Har ett mål och det är att träna. Punkt.

Det där är väl de vanligaste bland tjejer. Eller har jag glömt någon nu?

/Ella - powerbrud.


Kommentarer
Postat av: stefan

fan, högsta poäng till dig! :D

2011-04-13 @ 21:00:42
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

Ehh.. Jag är inte med. Men det är nog bara bra.

2011-04-13 @ 21:18:37
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: aaaamen visst, förstör min dag, gör't bara! :´(

2011-04-13 @ 21:42:44
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: katta

sen kan man ju kombinera dessa på en massa sätt! jag har erfarenhet av de äldre kvinnorna som går på mina pass, som klär som sig 19 åringar.

men då måste man ju även tala om gympersoner och pass-personer :)



2011-04-14 @ 16:22:16
Postat av: petra

Så vilken är du? Min otroliga slutledningsförmåga säger mig att det i varje fall inte är de första tre, men med fokusen den fjärde har, skulle hon kunnat kartlägga personligheterna? :O

2011-04-14 @ 18:27:28
URL: http://klekkl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0