Dagens.

Idag läste jag lite lagar. För det är det jag gör här på juristutbildningen. Tro det eller ej. En av lagarna jag jobbade med var Lag 1944:302 om köpares rätt till märkt virke.

Man undrar ju lite...

Tänk dig att du är mitt uppe i ett världskrig. Det har pågått i typ fem år nu. Allt är på ranson och du vet liksom inte om ditt land kommer bli bombat morgonen därpå.

Av alla jävla lagar man kan stifta, alla saker man kan lägga sina resurser på i en sådan situation så väljer Sverige att lägga ner massa kraft på köpares rätt till märkt virke??

Hatten av, asså.

/Ellzo.


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHA jag dör långsamt!

2011-09-10 @ 17:24:50
URL: http://linneajson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0