Vad ska jag göra med allt utrymme?!

Nu har jag inte bloggat på jättelänge, tänker ni nu.

Eller så tänker ni "åh vad skönt att hon äntligen håller tyst", vad vet jag. Svårt att vara annat än tyst i internetvärlden, känner jag.

Fast i och för sig kan JU JAG FÅ ER ATT LÄSA DET HÄR LITE HÖGRE I HUVUDET!

Eller. Så. Kan. Jag. Göra. Så. Ni. Hör. Pauser. I. Huvudet. Också kul.

Fungerar även med sär skrivningar, förut satt att man är lite normal begåvad och vet vad en sär skrivning är.

Nej, men serisöst så har jag varit lite upptagen med att packa alla mina grejer och flytta.
Ja, till rummet brevid.

Uppgraderat mig här i hushållet.
Från 11 kvadrat med tapeter som fick dig att tro att du satt i finkan till 13, luftiga, ljusa, kvadrat.

Och här kommer det bästa: Med balkong.

Samma lägenhet. Roomie 1 - EL - är kvar, medan rommie 2 - AK - är borta. Rapporterar så fort vi fått in en ny här i hushållet. Tills dess njuter jag av två hyllor i kylskåpet och massa plats i badrummet.



Puss

/Ella.

Kommentarer
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

Hahah sjukt bra uppgradering. ELLER?



Jo jag vet att färgerna inte stämmer, men det är ändå sanslöst roligt.

2011-05-17 @ 07:17:54
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Stefan

Själv bor jag på 38 kvadratmeter med stor innergård. Eller i några veckor till i alla fall, sen blir det hus på typ 200 kvadratmeter. :D

2011-05-18 @ 14:34:02
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: Michaela Snöborgs

hahaha :)



Åh, BALKONG! :D jaaaaaag vill ha :(

2011-05-18 @ 22:17:08
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0