A white light moment

Satt ute i solen idag.

Ville inte ge mina 70-80-90-åriga grannar en hjärtattack genom att sola i bikini så jag hade ett linne på mig.

Så ringde Fridis.
Två timmar senare kommer jag på att jag inte har solkräm på mig.
Och att det är förmiddag.
Och att det är första gången det här året jag sitter ute i solen.

Ja, det var ju lite sent påtänkt då, kanske.


För att ni inte ska bli allt för orolig vill jag bara meddela att bilden är manipulerad.
Jag är inte sådär gul i ansiktet i vanliga fall.

Skrev det här igår, men då hade ju blogg.se aids och ville inte posta.

Men jag ser väl typ likadan ut idag, skulle jag tro. Hängde lite ute i solen idag med.
Fokuserade dock på baksidan av kroppen då.
Vill fritera den till samma nyans.

Om jag ska se ut som en kokt signalkräfta ska jag banne mig göra det över hela kroppen, liksom, inte bara framsidan.

/Ella.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sådär ser jag med ut. Bränna efter linne.



Assnyggt till min balklänning med öppen rygg. Verkligen. Gör hela outfiten.

2011-05-09 @ 22:56:15
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Michaela Snöborgs

vaaaaaaa? är det inte sådär du ser ut!? :O



nee snö vill vi inte ha mer.. men som det ser ut nu så klarar vi nog oss till i vinter med det :D

2011-05-10 @ 13:53:29
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/
Postat av: katta

en vän till mig...hon var verkligen röd..

alltså no kidding. RÖD.

matchade hennes svarta kläder rätt nice då hon är hårdrockare.

men kanske inte värt smärtan...

2011-05-10 @ 14:39:05
Postat av: Maria

Haha du är inte ensam, jag gjorde precis samma misstag idag. Man känner sig väldigt... sexig (obs! ironi)

2011-05-11 @ 22:50:00
URL: http://remembersmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0