Ladybug

Sitter här och funderar på hur jag ska äta för så lite som möjligt den här veckan.

Kan ha köpt lite saker som kanske inte är så jättenödvändiga för överlevnad men som är...typ coola.
Känner att jag behöver lite coolhetsfaktor. Annars kan man nog väldigt lätt missta mig för en tönt, nuförtiden. Och det vill jag ju inte.

Killkompisarna mina ska förövrigt på bachelorparty idag. Lät väldigt, väldigt kul. Tyvärr är man ju inte bjuden i avsaknad av en penis.

Ska demonstrativt göra massa tjejgrejer idag, bara för det. Typ mani-pedis. Och plugga såklart. Inte för att det är en tjejgrej utan för att jag måste. 

Här kan ni få se en bild på föregående veckas naglar. Lite Foki-style sådär.



Var finare irl, såg jag nu.

Jag är inte lika begåvad som Foki.

Ajfan.

/Ella.

Kommentarer
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

fokis naglar är hemska. dina lagom. klart slut.

2011-05-28 @ 13:41:04
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0