Now I know how Ke$ha must be feeling.

Okay vad är grejen med att folk tror att jag är helt pantad? Är det för att jag är tjej? 92:a? Ger jag det intrycket, kanske?

True story 1: Ska flytta mina möbler. Ber Johan om hjälp. Vi ska lyfta skrivbordet, han öppnar en låda och säger: "IQ-points för att du tömde dem iallafall..."

True story 2: Alla min låtar försvinner från mobilen, jag paniksmsar tekniknörden Jonatan på Telia. Han frågar: "Tog du bort dem?"

Ja Jonatan, ja det gjorde jag. Tryckte på "delete all" och så bara försvann allt? Hjälp mig. Åh, snälla, hjälp mig. Varför i hela fridens namn är dem borta, låtarna?

...

När du ändå håller på så kan du ju också förklara för mig hur man stänger av en iPhone också. För det vet jag ju inte efter två år. Åh, men kolla det gjorde du också. Tack. Bra att veta.

...

Kooooooom igeeeeen nu va?! Ge mig LITE cred här, va?

/Ella.

Kommentarer
Postat av: frida

jag tänkte påpeka ett språkligt misstag, men jag känner att jag kommer få basiliskblicken efter mig. kommer alltid bära med mig en spegel och kolla runt hörnen hädanefter. mig får du inte!

2011-05-30 @ 18:23:15
Postat av: Anonym

Inget cred till dig.

2011-06-02 @ 00:07:35
Postat av: J

Stänga av iPhone: Knappen ovanpå. Håll in. http://www.youtube.com/watch?v=rhUWZhAMslg&feature=related



Har du kollat om låtarna finns kvar på datorn? sök efter en låt du vet att du har (hade?). Den borde dyka upp.



Nej, 92or är inte dumma. Som 87a fick jag höra samma sak. Gå och tracka de små 97orna vetja :P

2011-06-02 @ 14:37:11
URL: http://twitter.com/#!/JuliaHarKoll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0