Vi lurar små barn, vi lurar små barn med våran glassreklam.

Gick sammanlagt åtta kilometer i blixthalkan igår.

Det gick ju sådär.

Stapplade mig fram i sju kilomter och 950 meter.

Så kom de sista 50. Sakta, sakta gick jag. Över den sista vägen. Upp på trottoaren precis innan man svänger av, in på innergården.

Maximal koncentration.
Fokus.
"Please, don't make me fall, please don't make me fall."

Så kommer freakin' hemglassbilen (?!) bakom mig, sätter på sin FÖRBANNADE jingel och jag faller, vettskrämd, right smack på asset mitt.

Hemglassbilen?!
Jag menar, kom igen?! Ingen köper ju glass mitt i vintern ändå?!

Tyckte dock jag kunde fått lite som plåster på såren.

/Ella.

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: i know, it sucks! :)

2011-03-01 @ 21:30:50
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Kina

Jag hade kunnat begå mord för en glass. Här har vi 27 grader och strålande sol.. dock ingen glass.

2011-03-02 @ 21:34:48
URL: http://prusseluskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0