Kommer aldrig komma över El Maco.

Igår var fjärde dagen på raken som jag inte gick utanför dörren. Har varit lite krasslig. Typ.

Framåt kvällen tog jag mig dock samman, fixade mig i ofattbara två timmar (om ni skulle sett mig skulle ni förstå) och gick sedan på man hunt.

Det var nämligen dags för P3-gasque. En sittning bara för ekonomer (pengar), läkare (piller), och jurister (paragrafer). Jag gick dock bara på eftersläppet, eftersom man tydligen behövde köa från klockan typ 5 (!?) på morgonen för att få biljetter till själva middagen.

Var sjukt snygg (inte så konstigt med tanke på arbetet jag la ner, kanske...) men hittade ändå ingen läkarhusband.

Och man bah suck.

Allt förgäves.

/Ella.


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: det får jag hoppas, she looked like crap!

2011-03-20 @ 19:21:20
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: katyperry

haha underbart tema med p3!

och grymt kreativt sätt att få ihop så olika fakulteter på! :)

2011-03-21 @ 12:05:27
Postat av: petra

Du får nog sänka kraven på mannen som ska göra dig på smällen före 2012 då.. Om du ska hinna alltså. ^^

2011-03-21 @ 17:12:20
Postat av: stefan

Helt sjukt att folk står så länge för att par sittningsbiljetter, stört!

2011-03-21 @ 23:00:51
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: pelle

En grej med dessa gasquer... fan vad folk tar skiten seriöst. Det är ju katastrof för vissa om de inte får plats.



Har du någon overall förresten? Eller är det okej om jag pissar på sådana också?

2011-03-23 @ 13:55:15
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0