If the world ends in 2012 thne I've wasted my whole life in school...lovely.

Igår spenderade jag de dagen med att frukta inför dagen då jag kommer tvingas föda barn. 

Idag tror jag inte jag ens kommer få uppleva det.
Har seriös livspanik över det här som händer i Japan.

Är numera fullkomligt övertygad om att världen kommer gå under 2012. Funderar på att ta ett år ledigt, bara för att OM det nu skulle vara så ATT världen kommer gå under så vill jag inte stå där dagen innan och tänka "jag har inte levt."

Nu tror alla jag töntar mig. Det gör jag inte. Är livrädd på riktigt.

Att göra inför 2012:
- Hoppa av juridik.
- Bli gravid.

Fatta surt om den nu inte skulle gå under, jorden.

Står jag där.
Utan utbildning.
En skrikande unge om halsen. 
Killen dumpar mig för att han tröttnar på min paranoia.
Gravidkilorna kvar för alltid.
Och en prolapse:ad v-jayjay, som aldrig mer kommer bli sig lik.

Äeh.

/Ella.

Kommentarer
Postat av: katta

skit i barnet. Hoppa av juridik och köp upp världslagret av B&J. Jag skulle nog hellre äta ihjäl mig. Fuck you träningskort. Nu ska här fluffas!

2011-03-16 @ 08:42:23
Postat av: stefan

Det var ju en klockren beskrivning så det skulle vara svårt att gissa fel ;)

2011-03-16 @ 15:09:26
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Hahahaha! Nej vjay-jay:n blir sig aldrig lik.......



Jag skulle nog vara mer orolig för det än för jordens undergång, faktiskt. I AM LIVING IT, MAN!!!



Nejdå. Så hemskt är det inte. Eller......?

2011-03-17 @ 10:10:08
URL: http://naisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0