Årsresumé

Dags att sammanfatta året, eller vad säger ni?

Har inte hänt så mycket i mitt liv 2010 faktiskt.

Inte så mycket alls.

Om man inte räknar med att jag fyllde 18, tog studenten, kom in på jurist i Uppsala, träffade mitt absoluta favoritband och såg dem spela, flyttade till Stockholm, slutade blogga, fick träffa Äm, flyttade till Uppsala, började blogga och nu sist - löste en rubiks kub.

Förutom det hände det ju inte så mycket.









Mest av allt kommer jag dock inte minnas mina egna, fantastiska bedrifter.

Nej, jag kommer minnas alla helt fantastiska människor jag fått turen att umgås med och lära känna detta år. Helt seriöst, ni har gjort mitt år till det bästa hittills. Puss på er. 

2011. Du har mycket att leva upp till.
Bring it, biatch!!!

/Ella.


Kommentarer
Postat av: pubes

nej det var verkligen inte ett händelserikt år! du har ju inte ens testat att äta en mat-banan som jag har gjort! ;)

2011-01-02 @ 01:46:32
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Äm

Åh, vad fint att jag fick stå med där! <3

2011-01-03 @ 07:08:19
URL: http://charmelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0