Har alla i Tranås en stor gård?

Träffade ingen mindre än Rebecca igår!

Hon hedrade Norrköping med sin närvaro.
Hennes största fundering under dagen var om man dör om man blir påkörd av en spårvagn.

Helt besatt av den tanken var hon.
"Dör man verkligen?! Jag menar, det är ju inte tåg som kör 200 km/h direkt. Man borde väl inte dö? Jag ska åka med en bara för att fråga. Tror du man dör?"

Hm.





"Nej vad jobbigt att ta kort! Får jag hålla vantarna för munnen?"
"Nej."
"Jo, men jo. Skriv att Rebecca opererat läpparna eller nått. Skriv det."

Okej.

Om det är någon som faktiskt vet om man dör om man blir påkörd av en spårvagn så kan ni väl gå in på hennes blogg och berätta för henne.
Så hon kan sova gott om nätterna, liksom.

Allt utom räkor.

/Ella - den normala.


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: ja, men säg till din fröken att det är mitt fel att du inte har pluggat om hon klagar!! ;)

2011-01-06 @ 16:09:15
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart som körven att man dör av att bli nermejad av några ton metall ;P

2011-01-09 @ 02:22:51
URL: http://annaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0