Jag kommer ut.

Självklart kommer jag inte göra om det här till en Robin Hood-blogg. Trodde ni verkligen det, va? Gick ni seriöst på den?!

Hahaha, ni är så lättlurade! Herregud, går på vad som helst!
SKÄRPNING på det!!

Tänker göra er alla så sjukt förbannade nu genom att äntligen, äntligen komma ut offentligt med ett hat jag suttit inne på typ ungefär hela mitt liv men inte klarar av att hålla inne längre. 

Astrid Lindgren. Avskyr hennes verk. Alla! Men det får man tydligen inte säga här i Sverige.

Men vet ni vad? Mjo - Karlsson är en lat, manipulativ jävla douche-bag, Lotta är en blond bitch, Emil behöver ta sin ADHD-medicin, föräldrarna till barnen i Bullerbyn behöver sluta upp med incesten, Pippi behöver gå i skolan för att inte sluta upp på en ungdomsanstalt innan hon fyller 20 och Tjorven borde seriöst ta och banta.

HAH! Sådetså! Hata mig om ni vill, men jag kommer aldrig tycka om Lindgrens böcker! ALDRIG, säger jag!!

Tacka vet jag Robin Hood! Där snackar vi en saga med kvalitet!
Action! Blod! Död! Snygga män!!!

Ska jag så läsa för mina barn...
...som jag helst kommer få med Hood själv.




/Ella.

Kommentarer
Postat av: katta

jag håller med...jag avskyr dock inte ALLA hennes verk utan kan förstå viss charm med dem, men karlsson och madicken vill jag faktiskt aldrig läsa för mina barn...jag kommer vara selektiv i mitt lindgrenurval...om det ens kommer finnas ngt =)

2011-08-11 @ 20:13:34
Postat av: pubes

sv: hahaha jag kan absolut sjunga, men det är klart, jag är väl ingen beyonce direkt! :P

2011-08-11 @ 20:56:29
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: petra

Jag blev bara rädd av det mesta av henne. Det kanske var meningen, men jag vill verkligen inte läsa/se om någonting nu för att se om det var barnskrämmande.

2011-08-11 @ 22:15:08
URL: http://ficka.blogg.se/
Postat av: anna

haha en del är faktiskt bra tycker jag ;)

2011-08-12 @ 18:22:30
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej, tyst med dig! Astrid är ju min hjälte! Fast det var ändå en ganska träffsäker beskrivning av karaktärerna, det måste jag erkänna. Haha :D



sv: Åh vad snällt av dig att uppdatera mig på Pottermore! Och vad avundsjuk jag blir på dig, du vill inte sälja ditt konto till mig? Jag kan baka muffins ;)

2011-08-14 @ 20:46:55
URL: http://enonsdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0