Om det så är det sista jag gör...

Har spenderat hela dagen med att städa lägenheten.

Hela. Lägenheten.

Nu jävlar är det FREDAAAGSMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!

Och med fredagsmys menar jag inte att jag ska "mysa med mig själv", vilket ni verkade tro vara det jag syftade på i förra inlägget med saker jag inte borde göra.

Jag saknar tiden då man kunde säga saker som att man ska "sätta på" något och folk fattade att man menade att man skulle aktivera det och inte att man hade en kaffebryggarfetish.

Allt ska anspela på sex nuförtiden.

Det var bättre förr.

/Ella.

P.S. Skrev det här kl 19, men glömde publicera. Jag har alltså inte städat fram tills 23:23. Så stor är inte lägenheten. D.S.
P.S.II. Varöfr står det att det publicerades kl 21? Klockan är ju 23 nu! Gosh darn it. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0