"Hjärtegoda pepparkakor". Fyndigt, Anna, fyndigt.

Som nog ingen hårt slitande arbetsmyra missat är det ju den 25:te idag.

De flesta studenter här i Uppis firar detta med ett besök på bolaget och senare röj på krogen.

Men inte Ellzo inte.

Hon firade med ett besök på Hemtex för att införskaffa två kuddar samt att röja (undan) i tvättstugan under större delen av eftermiddagen/kvällen.

Ska nog belöna mig själv med en pepparkaka eller två. Har hört att man blir snäll av dem. Kan ju jag behöva.


Jag var och tränade förut, ok?

/Ella.


Kommentarer
Postat av: fridolina

Men du måste äta Nyåkers pepparkakor. För det kan vara jag som packat de :) dessutom är de tveklöst godast!

2010-11-25 @ 19:39:40
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: anna book

är det så?

2010-11-28 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0