I am not your father, Sam.

Idag var jag på 3D-bio för första gången i livet!
Ja, jag vet att det var jätteinne typ -95, men jag var liksom 3 år -95.
Inte direkt mogen för att inse vidden av det hela då kanske.

Man såg ganska schtekig ut i brillorna, tyckte jag.

Fick ont på näsan av dem.

Fick som vanligt sitta längst ut eftersom ingen egentligen tycker om mig.
Men eftersom jag fick sitta brevid SnyggKalle var jag nöjd ändå.

Tron Legacy såg vi, om det var någon som undrade.

Ja, den sög.
Nej, det var inte jag som valde.

Fem killar och två tjejer.
Vi hade liksom inte så mycket att säga till om, vi gurls...

/Ella.


Kommentarer
Postat av: wingers

Haha, längst ut på kanten? Men plutty! Då får vi hoppas att SnyggKalle kunde slita sig lite från filmen för att smyghångla lite. Yes?

2010-12-22 @ 09:59:42
URL: http://wingers.blogg.se/
Postat av: wingers

Åk med mig o min polare till London? Om vi nu kommer iväg i snöovädret...

2010-12-22 @ 11:44:39
URL: http://wingers.blogg.se/
Postat av: frididididdisiodjaol

du får alltid sitta längst ut för att du ALLTID går och kissar!

2010-12-22 @ 20:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0